Dengan mengeluarkan kata2 agama,
tidak semestinya aku seorang ustazah.
Labuhnya tudung ku,
tidak semestinya aku seorang yang alim.
Dgn memberi kepada orang lain tidak pula bermaksud aku ini adalah orang yang sebaik-baiknya.
Aku cuma insan biasa yang mempunyai keinginan
seperti kamu cuma aku berkongsi apa yang aku pelajari
dan apa yg aku tahu dan mengingati diri sendiri
supaya menjadi lebih baik disamping menyeru kepada kebaikan..
Allah ma'akum.
Photobucket

::May Allah S.W.T always guide us::

Dec 23, 2016

::ALLAH::



'Siapa yang cinta untuk bertemu dengan Allah,
maka Allah akan cinta untuk bertemu dengannya..
dan barangsiapa yang benci untuk bertemu dengan Allah,
maka Allah benci untuk bertemu dengannya'

(Riwayat Bukhari & Muslim)

Adakah kita suka untuk bertemu dengan Allah?



::READ MORE::

0 comments :

::Read by Month::

 
:: AL BINTU THANIAH :: © 2007 - 2015 ..AHLAN WASAHLAN.. RASA INI